کوپال
 

تعداد بازدیدکنندگان آنلاین: 0

آقای حسن شفقتی و فرزندشان

 

هم صدا

 

   با سلام

   استاد عزیز !

      شعر « گلگشت » بسیار زیبا  دلنشین است؛ مخصوصاً بیت های

   5 و 10 کــــه واقعـــاً بیانگـــــر دل پاک و شخصیّت دوست داشتنــی

   شماست ؛ لذا هم صدا می شوم با دوست عزیزم ، جناب قدیمی و

   می گویم :

      « بو هژبری بیزه چوخ گورمه الهی ! »

 

                                                       حسن شفقتی

                                                26 مهر 1396 خورشیدی


نوشته شده در تاريخ چهارشنبه بیست و ششم مهر ۱۳۹۶ توسط هژبر پاکزاد
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک