
آقای حسن شفقتی و فرزندشان
هم صدا
با سلام
استاد عزیز !
شعر « گلگشت » بسیار زیبا دلنشین است؛ مخصوصاً بیت های
5 و 10 کــــه واقعـــاً بیانگـــــر دل پاک و شخصیّت دوست داشتنــی
شماست ؛ لذا هم صدا می شوم با دوست عزیزم ، جناب قدیمی و
می گویم :
« بو هژبری بیزه چوخ گورمه الهی ! »
حسن شفقتی
26 مهر 1396 خورشیدی

