کوپال
 

تعداد بازدیدکنندگان آنلاین: 0

                                                     خانم فاطمه ی هاشمی ، دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی

 

فرمانده صلح

 

     فاطمه ی هاشمی :

           « ــ شخصیّت پدرم طوری بود که از خشونت دوری می کرد و

    به جنگ راضی نبود . ایشان فردی بود کــــه در تمام مدّت جنگ ، از

    جنگ و خشونت بیـــزار بود و دوست داشت مردم در صلح زندگی ــ

    کنند .

              ــ مهدی شیمیایی و یاسر هـــم در عملیّاتی زخمی شد و

    پدرم از این کــــــه فرزندانش هم مانند مردم در جبهه حاضر بودنـــد

    خوشحال بود .

              ــ آقای هاشمی فرمانده صلح بود ؛ برای صلح حرکت کرد و

    برای صلح به جبهه رفت » .


نوشته شده در تاريخ چهارشنبه نوزدهم مهر ۱۳۹۶ توسط هژبر پاکزاد
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک